Finnmark

Når du vil vite mer om autisme og autismespekter diagnoser (ASD), kontakter du noen som kan hjelpe deg.

Autismeforeningen er ett av stedene der du kan få hjelp og ekstra opplysninger, enten du har diagnose selv, er pårørende, fagperson eller er interessert i å få mer kunnskap om ASD.

I tillegg så har vi: Medlemstreff,  kurs og ulike aktiviteter for våre medlemmer.

Hva du som medlem kan gjøre. Delta på arrangement,  årsmøte, kurs og treff. Videre kan du komme med innspill  og saker du ønsker vi skal ta opp på styremøter, årsmøter eller videre til sentralstyret.

Medlemmene våre er foreldre, søsken og andre pårørende til personer med diagnose innen autismespekteret, som for eksempel , barneautisme, asperger Syndrom, atypisk autisme, personer som selv har diagnose innen autismespekteret, fagpersoner og andre interesserte. For å ikke glemme noen diagnoser, sier vi nå ASD, som dekker alle diagnosene. ASD står for Autisme spekter diagnose.

19. april 2024 - 21. april 2024
Alten Lodge