Likemannstreff på Lurøy avlyst

Likemannstreffet på verdens vakreste Lurøy 5.-7. juni er dessverre avlyst på grunn av den pågående pandemien. Arrangør tar kontakt med dere som er påmeldt!

Kraja 2020 avlyses

Som følge av den pågående Korona-pandemien har vi tatt den tunge avgjørelsen å avlyse årets familietreff på Kraia camping i Sverige.  Autismeforeningen i Norge, Nordland fylkeslag følger de norske retningslinjene og ikke de svenske.  Vi følger råd og signaler fra Helsedirektoratet om at unødvendige samlinger av mennesker ikke er tilrådelig.  Vi ønsker derfor dere alle velkommen […]

Likemannstreff på Lurøy 5.-7. juni 2020

Velkommen til likemannstreff! Vi møtes for den gode samtalen, god mat og fine turer i vakker natur. Trykk på linken under for nærmere informasjon.  2020 Innvitasjon likemannstreff på Lurøy AIN