Likemannstreff på Lurøy 5.-7. juni 2020

Velkommen til likemannstreff! Vi møtes for den gode samtalen, god mat og fine turer i vakker natur. Trykk på linken under for nærmere informasjon.  2020 Innvitasjon likemannstreff på Lurøy AIN

Innkalling til årsmøte i Nordland Fylkeslag 2020

Årmøtet i Autismeforeningen Norge avdeling Nordland, holdes i Bodø i forbindelse med vårt årlige seminar. Sted: Festsalen NPS (Mellomåsen 4) Tid: Torsdag 13. februar kl 16.30 Se vedlegg for nærmere informasjon. Årsmøte, Innkalling 2020

Seminar i Bodø 2020

Vi har gleden av å invitere til årets seminar , som holdes i Bodø 13. og 14. februar. Tema i år er «Felles forståelse, tilrettelegging, språk og kommunikasjon». Mange spennende foredragsholdere, inkludert blant annet Adrian Lund. Se vedlagte innbydelse for mer informasjon. Forlenget påmeldingsfrist: 7. februar. Velkommen! Seminar i Bodø 13.-14. feb 2020

Kraja famileleir

Sett av 1 til 5 august til årets familieleir . Tenker noen tenker på ferie snart så lurt å sette av disse dagene til å være sammen med oss i et flott fellesskap. Velkommen til gamle og nye familer Ha en fin vinter ,nå er det snart vår folkens Judy

Årsmøte Autismeforeningen i Norge Nordland fylkeslag

Årsmøte i Nordland fylkeslag torsdag 8 mars 2018 klokka 19 i Festsalen Mellomåsveien4 Rønvik Bodø . Saker som ønskes tatt opp på årsmøtet må være styret i hende senest 28 februar. Saker kan sendes pr post til Autismeforeningen Nordland fylkeslag Judy Rafaelsen Rundveien 19 8146 Reipå E-post lrafa@online.no Judy Rafaelsen Leder

Årets sommertreff 2  – 6 august 2017

Årets sommertreff 2 – 6 august 2017

Årets sommertreff 2 til 6 august på Kraja. Sett av dagene til en trivelig familieleir Påmelding fra 25april

Positiv omtale av Autismeteamet i Bodø

Seminar i Bodø 16 og 17 mars 2017

Invitasjon til seminar og metodedager om autisme om hvordan tilrettelegge og forebygge i hverdagen. Her finner du brosjyren: Autismeseminar

Årsmøte Autismeforeningen Nordlandfylkeslag 17 mars 2017

Read More →

Velkommen til familieleir på Kraja!

Også i år arrangerer vi familieleier på Kraja Camping! Les mer i kalenderen her.