Veiledningstelefon

Autismeforeningen i Norge har en veiledningstelefon som vanligvis er betjent av veileder Ellen Støa. Ellen har lang erfaring og besitter bred kunnskap og kompetanse om ASD-feltet.

Alle medlemmer kan henvende seg til veiledningstelefonen. I møte med bestemmende myndigheter er det viktig for oss å kunne vise til den enkeltes opplevelser med dagens system, utfordringer og mangler så ta gjerne kontakt med oss. Vi gjør oppmerksom på at du på veiledningstelefonen ikke vil kunne få svar på konkrete medisinske og juridiske spørsmål.

Veiledningstelefonen holder åpent mandager, onsdager og torsdager fra 10.00 til 14.00. Mellom 11.30 og 12.00 holdes telefonen stengt på grunn av lunsj.

Du kan også kontakte oss på e-post: post@autismeforeningen.no

Verktøykasse for tillitsvalgte