Støtt oss

Ved å gi en gave til Autismeforeningen i Norge er du med på å skape økt likeverd, slik at mennesker med autismespekterdiagnose (ASD) og deres familier får rett og mulighet til å delta i samfunnet på lik linje som alle andre.

Tusen takk for din gave!

Gi en gave av valgfri størrelse til foreningen

Vipps #516585 Autismeforeningen
Kontonummer: 6142.05.94495

Ønsker ditt firma å gi en gave til foreningen?
Ta kontakt med administrasjonen på post@autismeforeningen.no dersom du ønsker å bli månedsgiver, eller motta en gavegiro.

Skattefradrag

Husk at du kan få skattefradrag for beløp over 500 kr. Registrer dine opplysninger her.

Vi sender opplysningene til skattemyndigheten sammen med beløpet du har gitt til oss.

Arv og testamentariske gaver

Ønsker du å gi til andre enn de som er arvinger etter loven, er det å skrive et testament den eneste måten å sikre din siste vilje på. Gjennom et testmanet er det du selv som bestemmer hva dine verdier skal gå til. En testamentarisk gave koster ikke noe nå, men kan gi stor verdi for andre, etter at du har gått bort. Ved å testamentere en gave til AiN er du med på å bidra i kampen om økt likeverd for mennesker med ASD og deres familier.

I januar 2021 trer en ny arvelov i kraft. Du kan lese loven her. Vi anbefaler at du setter deg inn i den nye loven, før du utarbeider testament.

Verktøykasse for tillitsvalgte