Buskerud

Hei og velkommen inn hit til siden vår! Her er det litt info om hva vi gjør, og hva vi ønsker å komme igang med. I tillegg har vi navn og kontaktinformasjon om hvert enkelt medlem av styret:)

• Vi har i skrivende stund 597 medlemmer, og mange av disse er idag deltakere på våre arrangementer. Dette setter vi umåtelig stor pris på. Vi gleder oss til hver aktivitet vi skal avholde, for det er god deltakelse på dem alle sammen. Som jeg pleier å si når jeg er ute og prater med medlemmer er, eller har samtaler via telefonen: Ingen dere, ingen oss! Takket være deres deltakelse så kan vi jobbe videre med aktiviteter, temakvelder og foredrag.

• I Drammen har vi disse aktivitetene: Mamma/medmorkveld og Pappa/medfarkveld, bowling, Rush, Trigger, Lekeland, klatring, pepperkakebaking, medlemstreff, Treff for voksne med diagnose. I 2023 vil det bli noen små endringer på hvilke aktiviteter vi fortsetter med, og kanskje det kommer noen nye.

• I Hønefoss har vi disse faste aktivitetene i 2022: Bowling, Riding, Mamma/medmorkveld og pappa/medfar kveld, og medlemstreff. Vi driver nå og jobber med litt nye aktiviteter som vi skal igang igjen med fra 2023 i Ringerike. Vi må bare få alt på plass før vi reklamerer for det.

• Vi vil prøve å nå ut til så mange som mulig, og vil kjøre litt informasjonsmøter spredd litt rundt om i vårt distrikt. Vi har hatt i Ringerike og Drammen nå i år. I 2023 vil vi prøve å komme oss oppover i distriktet vårt. Vi fikk det ikke til i år, men det planlegges en aktivitet utpå våren.
  • Vi skal ha litt temakvelder på medlemstreffene våre. Dette vil det komme litt mer info om etterhvert som ting lander. Vi har mange gode temaer som vi ønsker å belyse.

Vi trenger også litt hjelp til å holde treff/aktiviteter utover i distriktene, så er du interessert eller vet om noen som kunne tenkt seg å være ansvarlig for dette, så be de ta kontakt med leder eller nestleder for å slå av en prat.

Har du noe på hjertet så er du hjertelig velkommen til å slå av en prat med oss i styret. Vi er alle likepersoner, og har taushetsplikt! Ring oss, send en sms om du ikke ønsker å prate, eller sende en mail til den du ønsker å komme i kontakt med. Likepersons Koordinatoren vår kan kontaktes om du er usikker, også setter han deg i kontakt med den han mener er den rette for deg og det du ønsker å prate om.

Mvh Gro Iren/leder

Styret: