Buskerud

Hei og velkommen inn hit til siden vår! Her er det litt info om hva vi gjør, og hva vi ønsker å komme igang med. I tillegg har vi navn og kontaktinformasjon om hvert enkelt medlem av styret:)

• Vi er i vårt lokallag ca 700 medlemmer, og mange av disse er idag deltakere på våre arrangementer. Dette setter vi umåtelig stor pris på. Vi gleder oss til hver aktivitet vi skal avholde, for det er god deltakelse på dem alle sammen. Som jeg pleier å si når jeg er ute og prater med medlemmer, eller har samtaler via telefonen: Ingen dere, ingen oss! Takket være deres deltakelse så kan vi jobbe videre med aktiviteter, temakvelder og foredrag.

• I Drammen har vi disse aktivitetene: Pårørendekvelder for damer og menn, bowling, Lekeland, pepperkakebaking, medlemstreff, og treff for voksne med diagnose.
  • I Hønefoss har vi disse faste aktivitetene: Bowling, riding, pårørendekvelder for damer og menn, og medlemstreff.
  • Egenandel er på 50,- på de fleste aktiviteter, men på pårørendekvelder hvor vi er lager litt god mat på våre lokaler, eller er ute og spiser på restaurant så vil egenandelen være 100,-
  • Vi vil prøve å nå ut til så mange som mulig, og vil kjøre litt informasjonsmøter også i år spredd litt rundt om i vårt distrikt.
  • Det blir informasjonsmøte i Kongsberg, og på Pers hotell på Gol i løpet av høst/vinter.
  • Vi ønsker å ha litt temakvelder på medlemstreffene våre. Derfor håper vi at dere kommer med noen innspill til hva dere måtte ønske av tema fremover.

Vi trenger også litt hjelp til å holde treff/aktiviteter utover i distriktene, så er du interessert eller vet om noen som kunne tenkt seg å være ansvarlig for dette, så be de ta kontakt med leder eller nestleder for å slå av en prat.

Har du noe på hjertet så er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss i styret. Vi er mange likepersoner, og har taushetsplikt! Ring oss, send en sms om du ikke ønsker å prate, eller sende en mail til den du ønsker å komme i kontakt med. Likepersons Koordinatoren vår kan kontaktes om du er usikker, også setter han deg i kontakt med den han mener er den rette for deg og det du ønsker å prate om.

Mvh Gro Iren/leder

Styret: