Buskerud

Hei og velkommen inn hit til siden vår! :)

• Vi har i skrivende stund 506 medlemmer, og mange av disse er idag deltakere på våre arrangementer. Dette setter vi umåtelig stor pris på. Vi gleder oss til hver aktivitet vi skal avholde, for
    det er god deltakelse på dem alle sammen. Som jeg pleier å si når jeg er ute og prater med medlemer, eller har samtaler via telefonen: Ingen dere, ingen oss! Takket være deres deltakelse så
    kan vi jobbe videre med aktiviteter, temakvelder og foredrag.

• I Drammen har vi følgende faste aktiviteter: Bowling, Lekeland, Trigger, Rush (trampolinepark), Klatring, Mamma og Pappakvelder, Medlemstreff og Treff for voksne med diagnose.

• I Hønefoss har vi disse faste aktivitetene foreløpig: Bowling, Riding, Mammakveld (venter på at en pappa kan starte opp pappakvelder, for lederen i foreningen gjør seg dårlig som mann) og
    Medlemstreff. I tillegg så ønsker vi å sette igang med treff for voksne med diagnose. Dette blir ikke nå før etter ferien.

• Vi har også innimellom tenkt å ha litt foreldrekvelder. Sånn at foreldre kan komme sammen på treff. Vi skal ha en foreldrekveld i Drammen 10 juni på Trigger.
    Vi vil prøve å nå ut til så mange som mulig, og vil kjøre litt informasjonsmøter spredd litt rundt om i vårt distrikt. Vi har hatt i Ringerike, og neste ut er Drammen 23 juni. Hvor vi så havner er vi litt usikre på, men vi skal oppover imot Hallingdalen et sted i løpet av ettersommer’n, og vi tenker at vi bør komme oss oppover imot grensa mot innlandet i retning Fagernes. Vi skal også utover høsten ha foredrag i Drammen og i Hønefoss, samt at vi skal kjøre litt temakvelder på medlemstreffene våre. Dette vil det komme litt mer info om etter sommerferien, for det er mye som må planlegges, og datoer på plass før vi kan få det ut. Vi har mange gode temaer som vi ønsker å belyse.
  • Vi trenger også litt hjelp til å holde treff/aktiviteter utover i distriktene, så er du interessert eller vet om noen som kunne tenkt seg å være ansvarlig for dette, så be de ta kontakt med leder eller nestleder for å slå av en prat.

• Har du noe på hjertet så er du hjertelig velkommen til å slå av en prat med oss i styret. Vi er alle likepersoner, og har taushetsplikt!

Mvh Gro Iren/leder

Styret: