Velkommen til Østfold lokallag

Kontaktperson

I løpet av året har vi totalt rundt 40 ulike arrangementer, blant annet familiebowling og sommerfest.

Vi har Autistisk Nettverksarena (AuNa), en sosial møteplass for voksne autister over 18 år, uavhengig av diagnose og for deg som lurer på om du kanskje kan være på spekteret.

Vi har flere nettverksgrupper for pårørende. De møtes i Indre Østfold (Askim), Moss og Halden.

Vi har flere likepersoner. Der kan du møte personer som er skolert til å snakke med deg om utfordringene i hverdagen. Disse har taushetsplikt.

Følg med på Facebook (Autismeforeningen – Østfold lokallag) og her på hjemmesiden for kontaktinformasjon samt info om aktuelle arrangementer.

På årsmøtet i februar 2023 ble følgende styre valgt:

*Leder : Titti Aarnes (titti.aarnes@autismeforeningen.no)

*Nestleder : Mette Grobstok Andersen (mette.grobstok.andersen@autismeforeningen.no )

*Økonomiansvarlig: Madeleine M. B. Bjørnes (madeleine.bjornes@autismeforeningen.no)

*Styremedlem: Marlene Martin (marlene.martin@autismeforeningen.no)

*Styremedlem: Uno Ingelsen

*Styremedlem: Helga G Hermansen

*Styremedlem: Willy Karl Mosbye

*Styremedlem: Anette Kingsrød

*Varamedlem: Steinar Nylænde

*Varamedlem: Irene Oppedal (irene.oppedal@autismeforeningen.no)

Hovedepost ostfold@autismeforeningen.no