Velkommen til medlemssamling på Gol!

Vi gjentar fjorårets suksess og inviterer til medlemssamling på 13.-15. september på Pers Hotell på Gol i Hallingdal. Det er en helg for alle som er medlemmer i hele landet.

Arrangementet passer for deg som er:

• Voksen med ASD
  • Barn og ungdom med ASD i følge med foresatte
  • Foreldre
  • Søsken
  • Andre nærstående
  • Fagfolk og andre interesserte medlemmer

Dette blir en helg fylt av spennende aktiviteter: uteaktiviteter, badeland, bowling, spill og leker for voksne, ungdom og barn! I tillegg blir det workshop, foredrag, samtalegrupper. Aktiviteter og foredrag vil foregå parallelt i ulike lokaler og du kan velge det som passer deg.

Mer informasjon om program kommer snart.

Vi ønsker å gi deltakerne en følelse av å ikke være alene, styrke bånd og relasjoner med andre i samme situasjon, og gi faglig påfyll slik at vi blir bedre rustet til å håndtere hverdagen.

Pris:
1200 kr per voksen
500 kr per barn

Det er noe ulik standard på rommene og det er viktig at du spesifiserer eventuelle tilretteleggingsbehov i påmeldingsskjema. Vi vil merke de ulike møterommene godt.

Reise dekkes av den enkelte.

Reise:
Vi vil sette opp felles buss som går fra Gardermoen og via Oslo fredag 13. september kl. 12 og i retur på søndag.

Påmelding:
Alle deltakere må være medlem i foreningen og ha betalt medlemskontingenten for 2024. Det er begrenset med plasser, de vil derfor motta en endelig bekreftelse på plass etter påmeldingsfristen. Påmeldingen er bindende etter endt frist.
Påmeldingsfrist 28.06.

Følg med på vår hjemmeside, Facebook, Instagram og i Autisme i dag!

Påmelding

Påmeldingsfrist 28.06.

Det er begrenset med plasser, de vil derfor motta en endelig bekreftelse på plass etter påmeldingsfristen. Du kan melde din interesse allerede nå ved å fylle ut påmeldingsskjema.

Påmeldingen er bindende etter endt frist,

Velkommen til Pers Hotell – opplevelseshotellet i Hallingdal!

Hvorfor har vi valgt Pers Hotell?
Vi har fått et godt tilbud og Pers hotell er et privat familiedrevet hotell, og deres direktør gleder seg til å ta oss imot. Pers hotell er innholdsrikt og har mye å by på med både badeland og bowling. Gol har mange tilbud for alle og det vil være flere aktiviteter tilgjengelig i løpet av helgen.