Hei medlemmer og kommende medlemmer.

I disse dager driver jeg å legger inn aktivitetene her, de finner dere hendelser.

Har fått lagt inn de meste, men gjenstår litt. Har du et godt forslag så kom med det, vi er alltid åpne for gode aktiviteter. Men da vi alle er frivillige og ofte har litt å gjøre på hjemmebanen så er vi avhengig at noen tar ansvaret. Så har du et godt forslag så kom med det, men vært forbrett på at vi spør om du vil ha ansvaret, men det er ikke et krav. Men den som er/blir ansvarlig må ta et likepersons kurs på sikt. Vi har pr i dag i Hønefoss faste medlemstreff/kaffetreff og bowling. I Drammen/Lier har vi også faste medlemstreff, bowling. I tillegg har vi sansehus på Emma Hjort i Sanvika og klatring på Holmen klatresenter i Asker. Og 2 akedager, et i Kongsberg og et i Hønefoss.

Ved å klikke på nyhetsbrev nederst på siden her så får du oppdatering hver gang vi legger til noe her 🙂

Ta kontakt med meg Terje Kristiansen på 959 24 435 eller på mail terje.kristiansen@autismeforeningen.no  om du har lyst på en prat om aktiviteter 🙂