Bli med på treff for voksne med ASD

Autismeforeningen i Norge inviterer deg som medlem til årets treff for voksne med ASD helgen 9. – 11. september. Dette er ikke et fagseminar, men et treff der voksne personer med ASD kan møte andre med samme diagnose.
samtalegruppe

Arrangementet foregår i en samlet gruppe på ca. 30 personer (inkl. arrangør og forelesere). Det er viktig at du tenker over om treffet, og det å reise alene til Oslo føles hyggelig og ikke blir en stressende opplevelse. Vi forventer at du deltar på hele arrangementet.

Målet med treffet er å møte andre med ASD, og være en positiv og hyggelig opplevelse for deg. I tillegg at du kanskje får lære litt mer om det å ha – og å leve med ASD.

Treffet er for deg som klarer deg uten en ledsager. Nedre aldersgrense for å delta på treffet er 21 år.

Mer informasjon om treffet samt påmeldingsskjema finner du her: Treff for voksne med ASD

Verktøykasse for tillitsvalgte