Vi inviterer til LAN-Party 25. – 26. november 2023

Vi inviterer til LAN-party på Playwell i Bergen.

I tillegg til gaming blir det mulighet for å prøve VR-briller, spille PlayStation og Nintendo switch.

25. november fra klokken 11:00 – 22:00

26. november fra klokken 10:00 – 16:00

Pris for deltakelse: kr.100,-

Påmelding:

Fra og med 1.klasse til og med 7. klasse: LAN-Party 1. til 7. klasse

Fra og med 8.klasse og opp, (ingen øvre aldersgrense): LAN-Party 8. klasse og oppover

Hvem kan delta?

Alle medlemmer i Autismeforeningen i Norge, Hordaland lokallag i alderen 6 år og oppover er hjertelig velkommen til å delta. På grunn av innholdet i dataspillene må alle barn under 12 år ha samtykke fra foreldre til å spille. Samtykkeskjema blir sendt ut en uke før LAN-partyet. Og alle under 12 år må ha en ansvarsperson som følger dem under arrangementet.

Ansvarsperson:

Alle deltagere skal ha en voksen ansvarsperson som tar ansvar for dem under hele arrangementet. For deltager som er 12 år og eldre trenger ikke ansvarspersonen å være til stede hele tiden, men personen må være tilgjengelig på telefon.

Utstyr tas med av hver enkelt.

Pc, laptop, mus. Bord og stoler er i lokalet.

Har du ikke utstyr?

For de som ikke har eget utstyr, har vi et begrenset antall gamingpc’er til utlån. Ta kontakt med Hordaland@autismeforeningen.no dersom du ønsker å låne en under arrangementet. Det vil også være mulighet for å spille PlayStation, Nintendo Switch og VR-briller.

MAT UNDER ARRANGEMENTET

Deltagere får gratis mat under arrangementet. Det vil bli servert lunsj og middag lørdag og lunsj på søndag. Det er viktig at eventuelle allergier meldes inn til hordaland@autismeforeningen.no i god tid, senest 1 uke før, (18. november).

Vi oppfordrer deg til å begrense hvor mye snop du tar med deg.