Vi inviterer til Gokart lørdag 21.janaur kl.13:30

Tidspunkt:

Søndag 21. januar 2024 fra klokken 13:30 – 16:00

Sted:

Bergen Gokart, Sartorvegen 12 (Kystgarasjen plan B), 5353 Straume.

Vi ønsker velkommen til 2,5 timer med gokartkjøring, pizza og brus for våre medlemmer med diagnose. Vi har hele gokartsenteret for oss selv.  De som skal delta må kunne følge beskjeder som blir gitt av personalet på Bergen Gokart, samt kunne betjene pedaler og ratt.

Vi har begrenset antall plasser, så vær rask med å melde deg på dersom ønsker å bli med oss på dette.

Egenandel er satt til kr.50,- per person. Påmelding skjer via denne lenken her: Gokart (letsreg.com)

Det blir premieseremoni og medaljer til alle deltagere.

Sende oss en mail på hordaland@autismeforeningen.no eller en SMS til Hordaland lokallag på 905 13 434 dersom dere har noen spørsmål.

Velkommen til en spennende og fartsfylt søndag!