Invitasjon til sommeravslutning på Foldvik gård – nær Stavern

Vi har den glede av å kunne invitere våre medlemmer og deres familie til sommeravslutning på Foldvik gård – nær Stavern.

Dato : søndag 12 juni 2016. Vi møtes ved parkeringsplassen kl 12.45 for felles inngang kl 13.00

Egenandel : kr 80,- pr pers, vi har kun en type billett i år og det er gruppe billett.

Barn under 2 år gratis.

Bindende påmelding med antall personer på mail: vestfold@autismeforeningen.no innen 06.06.2016 . I PÅMELDINGEN MÅ DET KOMME TYDELIG FREM, NAVN , ADRESSE OG FØDSELSDATO PÅ SAMTLIGE SOM SKAL DELTA,  (det er altså IKKE nok å bare sende innbetaling, dere må også sende en mail, eller ringe/sende sms)

Betaling skjer til konto.nr 2563.07.01484  INNEN 06.06.16 merk betalingen tydelig med navn som samsvarer med påmeldingen. Har du ikke mail, så ring oss på 90568966 (leder) eller 97968782 (sekretær) eller send en sms.

Ta med grillmat, drikke , noe å spise av og med , så ordner vi grill.

Det er IKKE værforbehold, vi gjennomfører uansett Billetter blir IKKE refundert ved manglende oppmøte.

For dere som har unge/ voksne i bolig,  fint om dere informerer boligen.

Vi gleder oss til å se dere 🙂