Velkommen til juletrefest 7. januar 2018

Autismeforeningen i  Norge, Oslo fylkeslag inviterer store og små medlemmer med familie til vår årlige

Juletrefest på Folkvang, søndag 7. januar 2018!

Det blir servering av pepperkaker, gløgg, pølse i lompe, brus, saft, kaffe og kaker. Tradisjonen tro er det Østerdølenes nisseorkester som står for musikk og underholdning, og selvfølgelig kommer nissen innom med en liten godtepose. Det blir også gang rundt juletre og loddsalg med diverse premier!

For at det skal bli litt mer plass rundt juletreet har vi også i år valgt å lage to fester:

13.00 – 15.00 for de små: barn inntil 12 år med familie og ledsagere
15.30 – 17.30 for de store: ungdom/voksne med familie og ledsagere

Sted: Folkvang forsamlingshus, Folkvangveien 26, Høybråten

Egenandel: kr. 150,- pr. person (ledsager gratis, hvis ikke familiemedlem), kr. 400,- pr. familie (4 personer eller fler).

Bindene påmelding og ev. spørsmål sendes til Randi Nerstad innen 2. januar 2018  på epost: randi.nerstad@gmail.com eller tlf.: 92647625.

Påmeldingen må inneholde følgende:

• Navn på hovedmedlem
  • Hvilken fest
  • Antall personer totalt
  • Antall godteposer fra nissen (alle får gluten- og lactosefri)

Betalingsfrist: 2. januar 2018, til fylkeslagets konto: 0540 08 32341.

Ønskes giro, kontakt Randi på tlf. 92647625.

Innbetalingen merkes med juletrefest.