Velkommen til høsttur

Vi ønsker å få til en høsttur for våre medlemmer i Autismeforeningen Hordaland Fylkeslag.

Bergen Strutsefarm ligger rett under Løvstakken, 200 meter over havet i Fyllingsdalen i Bergen. Gården ligger helt avskjermet fra Fyllingsdalens myldrende liv og kan by på aktiviteter året rundt for store og små; unge og gamle.

Se link: http://strutsefarmen.no/

Vi tenker oss en dag fylt med lek og moro for hele familien, her kan man hilse på dyrene, prøve hinderløype og zipline samt mye annet gøy.

Vi håper på fint vær og tar med den maten vi eventuelt vil spise selv, de har griller som vi kan låne og en Gapahuk vi kan gå inn i ved dårlig vær.

Dato: 01.10.17

Kl: 15.00-18.00

Adresse: Rosenlundveien 31, 5146 Fyllingsdalen

Egenandel: 100.- Ledsager er gratis, betal inn til kontonr: 3632 50 83101

Merk betalingen med navn og aktivitet

Påmelding:  innen 25.09 til Hordaland@autismeforeningen.no

Vi håper at mange kommer slik at vi kan ha en flott dag sammen.

Styret i Autismeforeningen Hordaland fylkeslag