Velkommen til film og ekstraordinært årsmøte onsdag 29. april

Vi arrangerer ekstraordinært årsmøte og viser i forkant filmen ”Barnet med det rare i”.

Kunstnernes Hus, Wergelandsveien 17 (Auditoriet), Oslo,
onsdag 29. april 2015,
kl. 18.00-20.30.

”Hva skjer med et travelt kunstnerliv når minstebarnet i familien blir alvorlig syk?
Etter epilepsi som baby kom mistanken om autisme da Agnes var vel ett år. Agnes snakker
ikke og peker ikke. Men hun har et språk – hun uttrykker sinne, glede og vilje. Filmen viser
mors vei mot kontakt gjennom fem år – en kommunikasjon på ukjente premisser”.
Styremedlem og mammaen til Agnes vil svare på spørsmål etter visning.

På årsmøtet 26. februar 2015 ble det ikke gjennomført valg av styremedlemmer. Vi arrangerer derfor ekstraordinært årsmøte for å kunne etablere et nødvendig styre for 2015. Valgkomiteen vil legge frem sin innstilling, og det er svært viktig at flest mulig medlemmer deltar og stemmer inn foreslåtte kompetente styremedlemmer, slik av vi kan opprettholde aktivitetene vi har i Oslo.

Benytt anledningen til å se Heidi Sundbys film, bli kjent med andre i lignende situasjon som deg og utvid ditt nettverk. Sammen blir vi mange.

Ingen påmelding, bare møt opp. Alle får gratis lodd i vinlotteri!

18:00  Velkommen, ved styreleder Lillian Halvorsen
18:05  Film ”Barnet med det rare i ” ( dok 28 min 2012)
18:35  Artists talk med  filmregissør og styremedlem Heidi Sundby
18:45  Pause. Enkel servering
19:00. Ekstraordinært årsmøte med valg av styremedlemmer.
20:15  Vinnere av vinlotteri
20:30. Slutt