Treff for voksne med Asperger Syndrom

Fylkeslagene i Vestfold, Østfold og Telemark arrangerer 04.02.12 et treff for voksne med Asperger Syndrom.

Treffet holdes på Glenne regionale senter for autisme, Fogdeveien 55, 3184 Borre i Horten Kommune og vil inneholde både foredrag og muligheter for sosialt samvær. Program for dagen ses under. Vi har satt en nedre aldersgrense på 18 år på treffet. Ved for få påmeldte vil det bli avlyst, og beskjed vil da gis senest 25.01.12 Vi har pga lokalets størrelse en maks grense på antall deltagere, så vær tidlig ute med påmelding. Det er satt en deltageravgift på kr 100,- pr person som betales ved registrering.

Påmelding skal gjøres til ditt fylkeslag enten pr epost eller pr tlf innen 23.01.12. Påmeldingen er bindende.

Epost: vestfold@autismeforeningen.no eller 41 42 67 15 eller 979 68 782.
Epost: telemark@autismeforeningen.no eller 997 97 986.

Ved påmelding må vi ha navn, og kontaktinformasjon enten epost eller tlf nr og evt diettbehov dersom du er på diett.

Dersom vi ikke kan ta tlf når du ringer, så send en sms  eller legg igjen en beskjed, så ringer vi  tilbake så fort vi har mulighet.

Program for dagen:
12.00 – 13.00 Registrering med kaffe/te
13.00 – 13.30 Åpning ved ressursgruppa for mennesker med Asperger Syndrom.
13.30 – 15.00 Asperger Syndrom, hva er det, hvordan påvirker det meg? ved enhetsleder og psykolog, spesialist i habilitering Arne Terje Gulbrandsen og Ola Brønstad, begge fra Glenne regionale senter for autisme.
15.15 – 16.45 Stressmestring ved Stein Evensen, rådgiver ved regionalt fagmiljø Autisme,ADHD Tourette syndrom og narkolepsi Helse Sør-Øst
17.00 Middag med etterfølgende kaffe og samtaler.

Det vil bli lagt inn pauser i dagens foredrag, det vil også være tid til spørsmål.

Vi regner med å være ferdige ca kl 19.00
Vi håper  dette vil være av interesse for dere.  Deltagere må selv ta seg dit og må selv dekke reiseutgifter.

Med hilsen

Styrene i Autismeforeningen i Norge, Vestfold fylkeslag, Østfold fylkeslag og Telemark fylkeslag.

Logg inn