Treff for voksne med ASD 5-7 november, i regi av Autismeforeningen i Norge

Autismeforeningen i Norge inviterer deg som medlem til årets treff for voksne med ASD. Dette er ikke et fagseminar, men et treff der voksne personer med ASD kan møte andre med samme diagnose.

Arrangementet foregår i en samlet gruppe på ca. 30 personer (inkl. arrangør og forelesere). Det er viktig at du tenker over om treffet, og det å reise alene til Oslo føles hyggelig og ikke blir en stressende opplevelse. Vi forventer at du deltar på hele arrangementet.

Hva skjer?

Målet med treffet er å møte andre med ASD, og være en positiv og hyggelig opplevelse for deg. I tillegg at du kanskje får lære litt mer om det å ha – og å leve med ASD.

Autismeforeningen har ingen mulighet til å ha det medisinske ansvaret for den enkelte deltakeren. Treffet er for deg som klarer deg uten en ledsager. Nedre aldersgrense for å delta på treffet er 21 år.

Søknad om deltakelse

Reise og opphold

Hvis du er interessert i å delta må du søke skriftlig

Frist for å søke plass på årets treff for voksne med ASD er 1. september. Svar på om du har fått plass eller ikke vil bli sendt ut senest i uke 40