Foreldre/pårørende seminar 6. Nov

Autismeforeningen i Norge, Telemark lokallag inviterer til foreldre/pårørende seminar Lørdag 6. November kl. 13 på Bø Hotell, Gullbringvegen 32, 38 00 Bø i Telemark.

Vi har lyst til å feire åpningen av Norge sammen med dere, og derfor kaster vi oss rundt med kort varsel😊 Her blir det både faglig påfyll og sosialt samvær.

OBS!!!! Kort påmeldingsfrist for dere som vil overnatte. Mail telemark@autismeforeningen.no  innen 6. Oktober med valg om enkeltrom eller dobbeltrom og navn (pris og alternativ er listet opp lenger ned)

For dere som ikke vil overnatte, er fristen for påmelding 15. Oktober!!

Det vil bli foredrag med Kristin Rise Nøstad, som vil fortelle om SIBS – Universitetet i Oslo samarbeider med Frambu kompetansesenter om et forskningsprosjekt som innebærer et gruppetilbud til foreldre og søsken i alderen 10-16 år.

Kristin jobber til daglig som sosionom ved HABU, Sykehuset Telemark, og er opptatt av søsken som pårørende.

Dere kan lese mer om SIBS her: https://sibs.no/

Vi tenker at det er mange av våre medlemmer som vil ha nytte av informasjon rundt dette, og det vil bli anledning til å stille spørsmål direkte til Kristin.

I tillegg er dette en fin anledning for et medlemsmøte etter foredraget, og for de som vil, er det mulig å spise middag sammen med oss kl. 18, og eventuelt overnatte.

De ulike alternativene og priser:

Alternativ 1: Kun foredrag, kaffe, te, frukt, mineralvann, pausemat og medlemsmøte.

Gratis for medlemmer, og kr 595 for ikke-medlemmer

Alternativ 2: Foredrag, kaffe, te, frukt, mineralvann, pausemat, medlemsmøte og middag (buffet)

Kr 300 for medlem og kr 950 for ikke-medlemmer

Alternativ 3: Foredrag, kaffe, te, frukt, mineralvann, pausemat, medlemsmøte, middag (buffet), overnatting og frokostbuffet på søndag.

Enkeltrom: kr 835 for medlem og kr 1385 for ikke-medlem

Dobbeltrom: Kr 695 per pers for medlemmer og kr 1195 for ikke-medlemmer

Drikke til middagen ordner hver enkelt for seg.

Ved påmelding husk å oppgi navn på de som skal delta, og valg av alternativ 1,2 eller 3 og eventuelle allergier.

Summen betales inn til konto 2610. 17. 41566 innen 30. Oktober. Merk betalingen med foreldreseminar.

Er du i tvil om du er medlem? Send oss en mail, så sjekker vi medlemslisten😊

Program for dagen!

(tidspunktene kan avvike noe underveis)

Kl. 12.30 – 12.50 Oppmøte og registrering