Tilbud om sponset tur til autismekonferansen i Danmark

I likhet med i fjor har styret i Telemark Autismeforening vedtatt å sponse deltakelse til et av våre medlemmer som vil delta på årets Skive-konferanse som finner sted 6. nov. 2014 10:00 – 7. nov. 2014 15:00.

Konferansen henvender seg både til foreldre og personer med autisme spektrum forstyrrelser og til fagfolk i hele Europa, som arbeider med mennesker med autisme spektrum forstyrrelser.

Gå inn på www.skivekonferencen.dk for å få mer informasjon om programmet og ulike workshops.

Er du genuint interessert i å være med, send en kort begrunnelse for hvorfor du vil være med og send med navn og telefonnummer til telemark@autismeforeningen.no så vil vi trekke ut et medlem som får være med på tur. Vi trekker ut den heldige på vårt styremøte i mai måned.

Den som blir den heldige utvalgte, må blott skrive et lite reisebrev etter endt opphold og være tilstede ved neste medlemsmøte hvor styremedlemmet vil gi resten av Autismeforeningens medlemmer mulighet til få et referat fra årets Autismekonferanse i Danmark.

Ved spørsmål, send mail til telemark@autismeforeningen.no

Søknadsfrist: 1.juli 2014