Tårnengler

Skien Menighetsråd inviterer Autismeforeningen til Tårnenglesamling i Skien Kirke19. mai kl 17.00. Dette er et opplegg som passer for barn og unge, og vi legger opp til et lett program for deres barn. Det blir omvisning i kirken og etterpå skal vi opp i tårnene og kikke.
Hvis det blir bra vær, avslutter vi samlingen på Kapittelberget med boller og saft. Og hvis det regner blir vi i kirken og spiser.

Håper dere synes dette høres moro ut og tar turen innom kirken den dagen. Denne dagen er kun for dere i Autismeforeningen.
Gi tilbakemelding til Monica S. Lund, 99797986 eller mail lotta09@start.no innen 14. mai.

Velkommen

Trygve, Tormod og Gerd