Medlemstur til Abra Havn 10-12. september 2021

Invitasjon til medlemstur til Abra Havn 10-12. September 2021

Like ved Kristiansand Dyrepark ligger det unike sjørøverhotellet, Abra Havn. Autismeforeningen i Norge, Telemark lokallag inviterer medlemmer med på å bo i Sjørøverlandsbyen. Vi vil tilbringe helgen, 10-12. September, på denne flotte plassen, samt besøke Dyreparken og badeland som ligger en kort spasertur unna.

Feriehelgen tilbyr blant annet på aktiviteter som lek og konkurranser ute i Abra Havns flotte område.

Mystisk stemning i Abra Havn

Gjestene innkvarteres i sjarmerende «sjørøverkåker»(leiligheter i ulike størrelser tilpasset familiene). Alle boenheter har eget bad med dusj og WC. Sengetøy og håndklær til alle i familien er i leiligheten. Frokost og middag er inkludert i denne langhelgen. Det er en liten kiosk i resepsjonen.

Vi legger ikke opp til mye felles aktivitet på grunn av dagens smitteutfordringer. Dere vil likevel treffe andre medlemmer når dere er ute og utforsker de mange spennende gatene i Abra Havn. Denne feriehelgen gir dere i stor grad mulighet for å legge opp dagen slik dere ønsker. Helgen inkluderer opphold i leiligheter og inngang til Dyreparken/badeland.

Representanter fra styret deltar og er tilgjengelige for gjestene våre. Alle foreldre har ansvar for sine egne barn. Ellers koser vi oss i Abra Havn med god mat og alt som finnes der.

Kanoner sikter mot Grashavet i Abra Havn.

Helgen gir muligheter for ro og avslapning, gøyale aktiviteter på dagtid, og spennende overnatting i sjørøverlandsbyen Abra Havn. Vi legger til rette for at medlemmene våre skal få opplevelser, og på den måten skape gode minner sammen.

Påmelding gjøres via denne linken, og hver familie må fylle ut ett skjema pr pers som skal med.

Frist for påmelding er 1. August 2021

Betalingsfrist er 20. Aug 2021, og gjøres til konto 2610. 17. 41566, merk betalingen med navn på hovedmedlem og Abra Havn. Summen som skal betales ser du/dere i oversikten nedenfor.

Er det noen spørsmål, send en epost til telemark@autismeforeningen.no

Velkommen!

Inkludert:

Aktiviteter i parken.

Frokost og middag

Inngang i Dyreparken og Aquarama

Deltakere oppfordres til å ha reiseforsikring.

Smittevern:

Det er fortsatt «annerledestider» i Norge, men vi i Telemark lokallag er glade for at vi likevel kan gjennomføre noen av våre turer og aktiviteter. Alt blir vurdert fortløpende og i henhold til nasjonale føringer og retningslinjer med tanke på smittevern. For oss er det utrolig viktig at det er trygt å reise på ferie i regi av Autismeforeningen.

Pris for registrerte medlemmer (dette vil bli sjekket ved påmelding)

Familie på 5 pers, 2v 3 barn  å betale      5000 kr

Familie på 4 pers, 2v 2 barn   å betale     4000 kr

Familie på 3 pers, 2 v 1 barn  å betale     3000 kr

Familie på 2 pers, 1 v 1 barn  å betale     2000 kr

1 pers     å betale                                      2000 kr

Prisen for de som ikke er medlemmer:

Familie på 5 pers, 3v 2 barn        11 000 kr

Familie på 4 pers, 2 v 2 barn       8500 kr

Familie på 3 pers, 2 v 1 barn       6600 kr

Familie på 2 pers, 1 v 1 barn       5300 kr

1 pers                                           4200 kr

Prisen inkluderer:

Overnatting 2 døgn i leilighet

Pizzabuffet  på fredag kveld.

Familiebuffet på lørdag kveld.

Frokostproviant begge dager (betyr at hver leilighet henter frokost i resepsjonen)

Todagers kombibillett til dyreparken/badeland

Programmet for helgen med nærmere opplysninger kommer til alle påmeldte før avreise.

OBS! Vi har holdt av et begrenset antall leiligheter, og Dyreparken har stor etterspørsel, så det er førstemann til mølla som gjelder.

Betalingen vil gjelde som bindende påmelding, med mindre smittesituasjonen gjør at vi må avlyse hele arrangementet.

Merk også ulik datoer for påmelding og betaling!!

Vi i Autismeforeningen i Norge, Telemark lokallag har nylig opprettet “medlemspotten”. Det er en pott som alle medlemmer kan søke om ekstra økonomisk støtte, for å delta på våre turer, uavhengig av årsak.

Vi dekker allerede 40% av turutgiftene til ALLE våre medlemmer, men likevel kan det oppstå situasjoner som gjør at det blir vanskelig for noen å få det til økonomisk.

Vårt mål er at alle medlemmer skal få hyggelige og minneverdige opplevelser, og derfor prøver vi ut dette.

Foreløpig er det ganske nytt, og veien blir nok til mens vi går, men alle som søker er garantert vår taushetsplikt og diskresjon. Man trenger ikke utlevere seg selv på noen måte.

Nærmere informasjon om hvordan man skal søke kommer i eget skriv til alle medlemmer om ikke lenge.

Håper vi ses på hyggelig høsttur.

Mvh Styret i Autismeforeningen i Norge, Telemark lokallag