Lys-tog for å markere verdens autismedag!

1. April er verdens autismedag, og April er Autism awareness month. Ved å markere denne dagen/mnd, er vi med på å øke bevisstheten rundt autisme, og det er utrolig viktig.

Vi vil veldig gjerne få til en markering med dere medlemmer, så vi har planlagt dette på fredag 1. april:

Vi vil gjerne få til et lys-tog, med lykter i blått lys, som skal gå rundt Hjellevannet på fredag kveld. En litt annen variant av fakkeltog, kan vi kalle det 😊 Etter turen spiser vi på Peppes pizza på Herkules.

For at lys-toget skal ha noen effekt, og at det skal være synlig, er vi avhengig av at det er en del som har lyst til å bli med, og det er best at det er skumring/mørkt ute. Vi deler ut lykter, men kle deg veldig gjerne i blå klær, om du har f.eks blå lue 😊 Husk at vi går for en viktig sak <3

I tillegg kommer ordfører i Skien, Hedda Foss Five for å delta på markeringen, og det setter vi stor pris på 😊

Det er også mulig å kun delta på deler av turen f.eks fra Hjellen eller Myra, og man kan delta kun på Peppes.

Sted for oppmøte: Herkules (lekeplassen mellom klosterfoss og Mc Donalds)

Dato: fredag 1. april 2022

Klokkeslett: oppmøte kl 18.45 (vi går kl 19) Vi skal spise på Peppes kl 20.30, så vi trenger ikke stresse rundt.

For de som vil møte oss underveis, så går vi fra Herkules, mot Hjellen og langs Bakkestranda først.

På grunn av booking av bord på Peppes må vi ha en påmelding. Send mail til telemark@autismeforeningen.no med navn på deltaker(e), om du/dere skal delta på hele turen, eller møte oss underveis, og om du/dere skal være med på Peppes. Samme gjelder om du/dere kun vil være med på Peppes.

Påmelding innen 25.mars

Logg inn