KLART DET GÅR TELEMARK!

Tur- og aktivitetstilbud for mennesker med funksjonsnedsettelser i Grenland

Klart det går Telemark ønsker å motivere til aktivitet og friluftlivsopplevelser i nærmiljøet, skape en sosial møteplass og ha fokus på gode opplevelser, mestring og glede sammen med andre.

TTF arrangerer turer en gang i måneden fram til sommeren. Utover høsten blir det satt opp nye turer og aktiviteter. Turene vil bli lagt til ulike områder i Grenland.

23. februar  Båltur til Galtetjønn i Siljan

Oppmøte Solvika kl. 12.00.

29. mars       Hundekjøring. Mer info kommer!

Påmelding.

26. april       Tur til Åletjern i Gulsetmarka

Oppmøte ved Vestre Gulset parkering kl. 12.00.

12. mai         Informasjonsmøte om prosjektet

Oppmøte TTFs kontor i Hjellen kl. 18.00.

31. mai         Tur til Mule Varde i Porsgrunn

Oppmøte ved parkeringen kl. 12.00.

Turene er i utgangspunktet gratis, og det kreves ikke medlemskap i TTF for å delta. Mat og drikke er inkludert. Noen av turene vil bli spesielt tilrettelagt for rullestolbrukere.

For mer informasjon kontakt oss på e-post telemark@turistforening.no eller telefon 35 53 25 55.

Logg inn