Kjære alle medlemmer i Autismeforeningen

Som dere sikkert vet nærmer det seg årsmøte, og i den forbindelse har vi i valgkomitèen et stort hjertesukk… I år er vi i den situasjonen at alle i styret går av samtidig. Noen fordi de ikke ønsker gjenvalg, resten fordi (som vi vel alle har erfart noen ganger) hverdagslivet krever for mye. De har rett og slett ikke kapasitet til å ta på seg oppgaver utenom vanlig jobb og hjemmet. Vi som har i oppgave å finne nye styremedlemmer velger å ta det pr. mail. Vi har ringt en del allerede, men har ikke kapasitet til å ta 300 telefonsamtaler.

Dette kan i ytterste konsekvens bety «kroken på døra» for lokallaget vårt her i Telemark.

I den forbindelse velger vi å gå ut med en bønn til alle dere: Kan DU tenke deg å sitte i styret for Autismeforeningen? I så fall bør du så fort som mulig ta kontakt med lederen i valgkomitèen, Målfrid Ljønes Kvålo. Tlf: 97029276 eller e-post: kvaalo@online.no.

Det sittende styret stiller seg til disposisjon for det nye styret så lenge det er behov for det.

Mvh Målfrid Ljønes Kvålo, Gunn Hilde Brenne og Stian Abrahamsen.