Invitasjon til vintertur 2020

Telemark fylkeslag

VINTERTUR 20. – 22. MARS 2020

Årets vintertur til Quality Hotel Sarpsborg og Inspiria Vitensenter ble en suksess, så den tenker vi å gjenta!

Quality Hotel Sarpsborg ligger utenfor Sarpsborg ved E6. Hotellet har høyt fokus på barna og her finnes både Superland og Badeland. De etterstreber å være Norges morsomste hotell! I Superland er det blant annet minigolf, ballbinge og lekelabyrint og i badelandet har man 2000kvm å boltre seg på.  Det er lagt godt til rette for aktiviteter for både barn og voksne. https://www.superland.no/

Vitensenteret Inspiria er nærmeste nabo og her har vi bestilt inngang kl. 1100 på lørdagen. Norges mest avanserte planetarium kan oppleves her. http://www.inspiria.no/

Vi skal også spise lunsj på Inspiria.

Priser for 2 netter pr. rom for medlemmer:                                   Pris ikke medlemmer

Enkeltrom for 1 person                                             Kr 1668                       Kr 2780,-

Dobbeltrom for 2 personer                                       Kr 2196                         Kr 3660,  Trippelrom for 3 personer                                      Kr 2604                       Kr 4340,-

Familierom for 4 personer                                        Kr 3132                       Kr 5220,-

Familierom for 5 personer                                        Kr 3660                       Kr 6100,-

Prisene inkluderer:

• 2 overnattinger med frokost og middag.
  • Inngang til Superland, Inngang til Badeland med egen lukket relax-avdeling.
  • Fri tilgang til treningssenter Family Sports Club i åpningstidene.
  • Inngang og lunsj på Inspiria Vitensenter.

Vi håper mange har lyst til å bli med oss på en hyggelig tur, hvor både barn og voksne kan kose seg og skape nye minner sammen!

Bindende påmelding sendes på e-post til: telemark@autismeforeningen.no eller pr tlf/SMS til Siri Skau Gjetsjø på mobilnr. 922 03 841.

Ved påmelding ber vi dere om å oppgi fullt navn på alle deltakere, samt alder på barna.

I tillegg ber vi dere om å oppgi adresse for fakturautsendelse, som skjer ca 1 mnd før avreise.  Da sendes også ut litt mer info om turen.

Påmeldingsfrist 15.01.2020, men det er som vanlig førstmann til mølla prinsippet som gjelder!

Reisehilsen fra

Styret i Telemark Fylkeslag