Invitasjon til kurs

Autismeforeningen i Telemark og KUE (konsultasjons-og utredningsenheten) inviterer til kurs med psykolog Jon Fauskanger Bjåstad.

Tema: Å UTFORSKE FØLELSER -angst – sinnemestring ved autisme og asperger syndrom.

Jon Fauskanger Bjåstad har doktorgrad i klinisk psykologi. Han har jobbet mye med et kognitivt adferdsterapeutisk program, kalt ”Å utforske følelser”. Dette er et strukturert program som har som mål å være interessant og vellykket i å øke kognitiv kontroll over følelser. Man trenger ikke være psykolog for å gjennomføre programmet. Både fagfolk og foreldre kan gjennomføre programmet.

Kurset holdes i Blå kors sine lokaler på gamle hotell Ibsen 15. okober kl 0900-15.30.

Påmelding innen 9. oktober til Målfrid Ljønes Kvålo, kvaalo@online.no eller mob.(sms) 97029276.

Pris inkl lunsj, frukt/kake, medlemmer kr 250, ikke medlemmer kr 500,-

Fint hvis dere videreformidler denne kursinvitasjonen til nærpersoner og fagfolk som dere er i kontakt med.

Velkommen!

Autismeforeningen i Telemark og KUE.