Invitasjon til Gurvika

Velkommen til en hyggehelg ved kysten 🙂
Gurvika ved Nevlunghavn utenfor Larvik.

Telemark Autismeforening har holdt av 8 nye hytter. Først til mølla!

Tid:                4.-6.oktober 2013.
Sted:              Gurvika Stiftelsen i Nevlunghavn, Vestfold.

Hyttene har plass til 4-8 personer i hver hytte. Hver hytte har minimum 4 soveplasser. Hyttene har wc, bad, tv, kjøleskap/fryser, kokeplater, mikrobølgeovn og oppvaskbenk, samt kokekar og servise for seks personer. Sengetøy (dyne og pute) og håndklær må medbringes. Det er også mulig å få internet på hyttene. Det er ikke anledning til å ta med husdyr.

Telemark Autismeforening har fått et flott fra Gurvika, hvor vi kan leie de nye hyttene for 380,- pr natt og 760,- for 2 netter. Gi beskjed om antall netter ved påmelding. Inkludert i prisen er fri benyttelse av badebasseng med sjøvann og et eget hus for sosialt samvær (Vaffelstua). Stedet ligger vakkert til ved sjøen og har 70 meter sandstrand.

Program:

Fredag:

Oppmøte og innsjekking i Gurvika i god tid før kl.  19.00. Møt opp i Vaffelstua

Lørdag:

Innsjekking i løpet av dagen for de som heller velger å komme lørdag. Dagen/ettermiddagen til egen disposisjon. Her har dere god mulighet til å bli kjent med andre i foreningen.

Det er en baker rett nede i gata (åpner kl.06.00) og ellers er det flotte turområder i nærområdet (f.eks. Kyststien, Havna, Oddanesand og Mølen). Bassenget er til fri benyttelse.

Imidlertid må ingen bade alene og barn bader kun med voksne tilstede. Hvis været er fint, tenkte vi å grille. Vi har grillene klare til kl.19.00. Alle tar med det de ønsker å spise og drikke. Telemark Autismeforening sørger for varme griller. Vi kjøper inn papptallerkener, plastglass, plastbestikk, sennep og ketchup.

Søndag:

Felles frokost i Vaffelstua for de som ønsker det fra kl.09.00.

Telemark Autismeforening handler inn brødvarer og pålegg.

Vi kjøper inn gulost, bordsmør, egg, jordbærsyltetøy, kaffe, melk og juice.

Ta gjerne med eget pålegg hvis ønskelig.

Utsjekking er kl.12.00. De som ønsker å bade kan gjøre dette frem til kl.15.00. Alle som vil, kan vaske ut av hyttene sine selv. De som ikke ønsker dette, må betale 350,- for vask (si ifra ved påmelding).

Påmelding er bindende ved betaling til kontonr. 12030507116. Frist 20. september.

Se mer på http://www.gurvika.no