Invitasjon kino!

Velkommen til kinomaraton!

Vi ønsker våre medlemmer hjertelig velkommen til kino på Filmsentret Charlie i Porsgrunn torsdag 1.november kl.16.30 med oppmøte kl.16.15. Vi viser to filmer denne gangen. Den første filmen heter “I rymden finns inga kännslor” (1 t 25 min). Den andre filmen heter “Life Animated” (1 t 32 min).

Begge filmene har blitt vist på Autismekonferansen i Danmark, og anbefales på det varmeste. Imidlertid tenker vi at de passer best for ungdom/voksne, selv om aldersgrensen for filmen er lav.

Vi har leid en egen sal, så her er det førstemann til mølla som gjelder. Det er gratis for alle våre registrerte medlemmer!

Det er valgfritt om man vil se 1 eller 2 filmer. 1.film varer fra ca 16.30 til 18.00 og 2.film varer fra ca 18.10 til 19.45. Etter den siste filmen kan de som har vært med på kino møtes på Rio pizza og spise gratis pizza (ca kl 20).

Påmelding innen fredag 26.oktober med for–og etternavn, adresse og fødselsår til telemark@autismeforeningen.no

Logg inn