Her er invitasjonen til årets Danmarkstur :) Håper mange blir med :)

Telemark fylkeslag

Medlemstur til DANMARK 5. – 8.september 2019

Tiden er igjen inne for å invitere til Danmarkstur!

Vi fortsetter tradisjonen og reiser til det populære senteret Skallerup Klit.

Senteret har mange aktiviteter for små og store og ligger 20 km fra Hirtshals.

For mer info se: www.skallerup.dk

Det er bestilt 13 stk. 4 manns hytter og 8 stk. 6 manns hytter. Medlemspris pr. familie:

4 manns hytte: medlemmer kr 4212,- inkl. båtreisen + 1 bil t/r (Ikke medlemmer pris kr 7020,-)

6 manns hytte: medlemmer kr 5556,- inkl. båtreisen + 1 bil t/r (Ikke medlemmer pris kr 9260,-)

Tillegg for frokost ned og flysete hjem igjen for de som ønsker det.

Frokost kr 159,- for voksne/kr 80,- for barn under 16 år. Flysete kr 80,- for voksne/kr 40,- for barn under 16 år. Ved påmelding vennligst gi beskjed om dere ønsker frokost/flysete.

Avreise fra Larvik torsdag 5. september kl. 0800.

Avreise fra Hirtshals søndag 8. september kl. 1245.

Oppmøte 1 t. før avreise begge veier.

OBS! Vi gjør oppmerksom på at det IKKE gis anledning til å splitte ut fra gruppen. Dersom noen skulle ønske å reise ned tidligere eller senere anses det som en individuell booking og bestilling/betaling må derfor gjøres av den enkelte direkte til Color Line.

Bindende påmelding sendes på e-post til: telemark@autismeforeningen.no eller send SMS/ring til Siri Skau Gjetsjø på mob 922 03 841.

Ved påmelding er det veldig viktig at dere opplyser om fullt navn, samt alder på alle de reisende.

I tillegg ber vi dere om å oppgi adresse for fakturautsendelse, som skjer ca 1 mnd før avreise. Da sendes det også ut nærmere informasjon vedr. oppmøter, kjørebeskrivelser etc. Faktura skal betales i sin helhet før avreise.

Dette er en tur for alle våre medlemmer, uavhengig av tilknytning til diagnoser.

Vi ønsker å minne om at alle er ansvarlig for egne barn

Påmeldingsfrist 30.06.19, men det er som vanlig førstmann til mølla prinsippet som gjelder!

Styret i Telemark Fylkeslag

Logg inn