Familiehelg på Skinnarbu 2012

Det blir Skinnarbu-tur også i år. Merk av fredag 23. – søndag 25. mars i kalenderen og meld på hele familien.

Familiehelg på Skinnarbu

Fredag 23. – søndag 25. mars

Mange har kanskje fått med seg at Skinnarbu Høyfjellshotell gikk konkurs før jul, men vi har fått bekreftet at det bli videre drift av hotellet og at vi er ønsket velkommen til fjells!

Det betyr at vi kan fortsette vår tradisjon med familiehelg på Skinnarbu 🙂 Velkommen til en helg fyllt med hygge og kos, snø og ski, bading og mye annen moro!

Det blir rigget opp buffet for oss både fredag og lørdag kveld, så her bør det være noe for enhver smak.

Program:

Fredag Oppmøte og innkvartering i rommene i god tid før middag kl. 1900
Lørdag På formiddagen avholdes AOL (Autismeforeningens Olympiske Leker) i kjent og uhøytidlig stil. Resten av dagen/ettermiddagen til disposisjon. Her har dere god mulighet til å bli kjent med andre i foreningen.
På kvelden er det premieutdeling i forbindelse med middagen.
Vi skal også ha lotteri og oppfordrer alle til å ta med en gevinst.
Søndag Dagen disponeres fritt

Pris for hele helgen i familierom:

Voksne: kr 1000,- pr. person

Barn: kr 500,- pr barn fra 4 år som deler rom med foreldre/foresatte

Ungdommer over 15 år som bor alene i et rom betaler kr 1000,- (forbehold om ledig kapasitet)

Prisene inkl. hele arrangementet fra middag fredag til lunsj søndag

Påmelding etter prinsippet først til mølla.

Meld deg på via e-post til: telemark@autismeforeningen.no

Eller ring Siri S. Gjetsjø på telefon 922 03 841.