Familiehelg på Skinnarbu

Fredag 15. – søndag 17. mars 2013

Vi holder på tradisjonene, og sier bare «same procedure as last year»! Velkommen til en hyggehelg på høyfjellet 🙂 Det blir rigget opp buffet for oss både fredag og lørdag kveld, så her bør det være noe for enhver smak.

Fredag:
Oppmøte og sjekk inn på Skinnarbu Høyfjellshotell i god tid før middag kl. 1900

Lørdag:
På formiddagen avholdes AOL (Autismeforeningens Olympiske Leker) i kjent og uhøytidlig stil. Resten av dagen/ettermiddagen til disposisjon. Her har dere god mulighet til å bli kjent med andre i foreningen. På kvelden er det premieutdeling i forbindelse med middagen.Vi skal også ha lotteri og oppfordrer alle til å ta med en gevinst.

Søndag:
Dagen disponeres fritt

Pris for hele helgen i familierom:

Voksne: kr 1000,- pr. person

Barn: kr 500,- pr barn fra 4 år som deler rom med foreldre/foresatte

Ungdommer over 15 år som bor alene i et rom betaler kr 1000,- (forbehold om ledig kapasitet)

Prisene inkl. hele arrangementet fra middag fredag til lunsj søndag

Påmelding etter først til mølla prinsippet.

Faktura for oppholdet blir levert ut i løpet av helgen, drikke betales direkte til hotellet ved utsjekk.

Meld deg på via e-post til: telemark@autismeforeningen.no

Eller ring Siri S. Gjetsjø på telefon 922 03 841.

Logg inn