Besøk på Sansesenteret på Frisklivssenteret i Porsgrunn

Autismeforeningen i Norge, Telemark Fylkeslag inviterer til: Besøk på Sansesenteret på Frisklivssenteret i Porsgrunn, Søndag 2.juni kl.12.00-16.00

Benytt denne anledningen til å treffe andre i samme situasjon, utforske sansene, og tilbringe tid sammen med familien. Sansehuset passer ypperlig til småbarnsfamilier, men alle er velkomne, uansett alder. Siden det er begrenset antall plasser, blir barn med diagnose innen Autismespekteret prioritert. Barn, unge og andre som trenger tilsyn må være sammen med et familiemedlem eller en annen ledsager.

Først til mølla prinsippet.

Det er plass til 8 deltagere pr.time. Alle får 1 time til disposisjon, men vi må avslutte hver time 5 minutter før, slik at vi får tid til å bytte med neste gruppe som kommer.

Fint hvis dere gir beskjed om hvilket tidspunkt dere helst ønsker, så prøver vi å imøtekomme dette så langt det lar seg gjøre.

* Alternativ 1: kl.12.00-13.00

* Alternativ 2: kl.13.00-14.00

* Alternativ 3: kl.14.00-15.00

* Alternativ 4: kl.15.00-16.00

Når: Søndag 2.juni 2013, kl.12.00-16.00 (dere får vite hvilken time pr.e-mail)

Hvor:   Sansehuset på Frisklivssenteret ligger på Kjølnes i Porsgrunn, rett ved siden av Høgskolen i Telemark. Adresse er: Kjølnes ring 60, 3918 Porsgrunn.

Pris: Gratis for alle medlemmer i Telemark Autismeforening.

Tips: http://www.norskesanserom.no/portfolio-item/sanseavdelingen-i-frisklivsenteret/

Her kan dere lese litt om sanseavdelingen i Porsgrunn.

Påmelding: Send e-mail til telemark@autismeforeningen.no

Merk mailen med: Sansesenteret

Skriv navn, alder, telefonnummer og hvilket tidspunkt du/dere ønsker.

Vi sender tilbakemelding så snart vi har anledning.

Påmeldingsfrist 20.mai 2013.

Spørsmål? Ta kontakt ved å sende en e-post til telemark@autismeforeningen.no

Styret i Telemark Fylkeslag