Velkommen til årsmøtehelg 2012 !

11.-12. februar 2012, Bø Hotell

Vi møtes lørdag formiddag, innsjekking mellom kl. 1200-1300. Lunsj kl. 1300. Etter lunsjen vil vi få oppleve den kjente mesterspelemannen og humoristen Torgeir Straand. Han er en av Norges beste spelemenn og har vunnet flere priser!

Priser
Pr. person i dobbeltrom inkl. alle måltider fra og med lunsj lørdag til og med lunsj søndag: kr 845,-. Pris pr. person i enkeltrom: kr 995,-.

Skulle noen ønske å reise til Bø dagen i forveien, så lar det seg helt sikkert ordne. Pris pr. person i dobbeltrom kr 845,- og kr 995,- i enkeltrom.

Bø Hotell har en god beliggenhet midt i Telemark – kun 10 minutters gange fra buss- og togstasjon.  For mer info: www.bohotell.no. Det er kort vei til butikker, handelssenter, Gullbring kulturanlegg m.m. Badeanlegget i Gullbring kulturanlegg er åpent fra kl. 1300-2100 på lørdager og kan anbefales!

Saker som ønskes behandlet på årsmøtet må fremmes skriftlig til styret innen 1. januar 2012.

Påmelding
Påmelding med opplysninger om ankomst må skje innen 15.12.11 ved å sende en e-post til telemark@autismeforeningen.no eller ring til Siri S. Gjetsjø på telefon 922 03 841.
For de som måtte ønske å delta kun  på medlemsmøtet (kl. 1000) og årsmøtet (kl. 1200) på søndagen, så er det selvfølgelig fullt mulig, men meld fra om du/dere kommer.

Velkommen!

STYRET