Styremøtereferat 08/21

Referat fra styremøte 08/21, 25. August kl. 19.00

Tilstede: Fred Ronny, Torild, Monica, Tone, Hanne, Jørann, Helene

Sak 67: Innkalling og saksliste godkjent med rettelse på dato og klokkeslett siden møtet ble utsatt en uke.

Sak 68: Referat og protokoll 07/21 godkjent

Sak 69: Økonomi: Økonomien er god, for det har vært lite aktiviteter som har kostet penger, og vi har søkt midler som vanlig. Blir en større utgift med turen til Abra Havn 10-12. september.

Jørann søker Gjensidigestiftelsen med frist 15. September. Helene og Monica søker stiftelsen Damm med frist 15. September.

Rising Regnskap vil ha kopi av søknadene vi har skrevet sammen med eventuelt tildelingsbrev om midler.

Sak 70: Abra Havn 10-12. September: 22 familier er påmeldt, og 68 personer totalt. Det er flere fra styret som skal delta, og det er bra med tanke på at det er mange nye medlemmer med på tur, og pga smittesituasjonen må vi spre oss mest mulig i løpet av dagen, og det krever ekstra mange fra styret.

Hanne holder kontakten med hotellet, og lager infoskriv som sendes alle deltakerne før avreise.

Sak 71: Befaring på Rauland Camping: med tanke på leir på Rauland camping neste sommer, er det lurt med en befaring av stedet i god tid i forkant. Vi drar opp 2. Oktober, og enstemmig styre er for at vi leier minibuss og Fred Ronny er sjåfør. Det vil ikke bli noe dyrere enn å dekke kjøring for tre biler. Monica sjekker med en hun kjenner som driver utleie.

Sak 72: Funkis -gratis digitalt kurs 25. August -kurset ble avlyst

Sak 73: Politisk arbeid: ingen aktivitet per nå

Sak 74: Åpning av nye pårørendesenteret, LPP, i Porsgrunn 26. Aug: Ingen fra styret har anledning til å delta, men Monica og Helene drar ut med en blomst en annen dag.

Sak 75: Eventuelt: Visning av Charlie surfer for styret: Helene sender mail til Knut Inge og spør om 8 eller 15. september kan passe.

Helene dro til Oslo 17. August og hjalp til med innspilling av opplæringsfilm for likepersoner i foreningen.

Ønske fra Tone at styremøtene på torsdager starter noe tidligere enn kl. 19. Vi blir enige om kl. 18.30

Monica har ordnet nye T-skjorter og hettejakker til styrets medlemmer med ny logo.