Stand på Arendalsuka 12.-16. august

Autismeforeningen i Norge skal ha stand på Arendalsuka 12. - 16. august 2024, og trenger frivillige som kan bidra. Er det noen av medlemmene i Aust-Agder lokallag som vil være med og stå på stand?

Organisering av standen skjer i regi av Autismeforeningen sentralt og ikke vårt lokallag, men vi bidrar med å skaffe folk. Planen er at det samtidig skal være to frivillige personer (fra Aust-Agder eller andre lokallag) pluss en ansvarlig fra foreningen sentralt. Frivillige får dekket mat og reise. I tillegg betaler Aust-Agder lokallag et honorar på kr. 500 til de av våre medlemmer som deltar på standen.

Det trengs folk til følgende tider:
Mandag kl. 14-18
Tir-torsdag kl. 11-18 (dele dagen i to)
Fredag kl. 09-14

Er dette noe for deg? Ta kontakt med Annette Drangsholt, leder i Autismeforeningen i Norge, på telefon 95087734 eller e-post annette.drangsholt@autismeforeningen.no.