Søskengruppe 8-12 år

Vi i fylkeslaget ønsker å starte en søskengruppe for barn i alderen 8-12 år. Mange søsken til barn med autisme/asberger lever i en hverdag hvor de må ta mye hensyn til den som har diagnose. I denne gruppa ønsker vi å «skjemme» bort barna litt og at de får være i fokus, samtidig som de treffer andre søsken i noe lik situasjon.
Gruppa har tenkt å møtes i Sarpsborg/Fredrikstad området noen lørdager i året. En samling vil vare i ca. 2 timer og bestå av aktivitet, spising og samtale om hvordan det er å ha søsken med autisme.
Håper dette hørers interessant ut. Gi tilbakemelding hvis det hadde vært noe for ditt barn på mailadresse geir.mathisen@autismeforeningen.no

Logg inn