Ridning på Stall-C i Malvik

Det vil bli ridning på Herjuan gård, stall-c, http://www.stall-c.no/, søndag 30.5 og 13.6 kl.12-14.

Det blir litt hestestell først og så runderidning på banen før vi rir en tur i skogen. Alle som skal ri, må ta med egen hjelm(f.eks. sykkelhjelm).

Ta også med noe å spise og drikke. Vi kan grille og spise rundt bålet. Det finnes rampe for å komme på hesteryggen. De som ikke vil ri, er også hjertelig velkommen. Hvis været blir veldig dårlig, vil vi ri inne i ridehallen.

Dette er for medlemmer med ASD (også voksne!) gjerne sammen med familie, støttekontakt eller annen ledsager, og er gratis for alle. Søsken til dem med diagnose får også ri. Påmelding til sor-trondelag@autismeforeningen eller mob. 482 91 477, senest tre dager før hver gang.

Se kart.

Veibeskrivelse:

1.       Fra Trondheim – kjør E6 retning Stjørdal

2.       500 meter etter Væretunnelen (Leistadkrysset) tar du av E6 og svinger til høyre – skilt retning Bostad

3.       Etter 350 meter kommer du til et veikryss – hold til venstre – skilt retning Bostad og Jonsvatnet

4.       Følg denne veien (Markabygdvegen) i 4,6 km

5.       Ta til venstre – skilt retning Jonsvatnet

6.       Etter 200 meter får du Herjuan gård på høyre side.

Tusen takk til Trøndelag fylkeskommune og Studieforbundet Funkis for økonomisk støtte.

Logg inn