Avlyst aktivitet: Klatring med tau for medlemmer med diagnose

Klatring med tau for medlemmer med diagnose, både barn og voksne, på lørdagene 15.2, 14.3, 9.5 og 6.6, kl.14.30 – 16i Ute-hallen, Ormen Langes vei 15. Kart Påmeldingsfrist tirsdagen før hver gang. Gratis, også for søsken. Venner kan bli med gratis hvis det ikke er mer enn 10 påmeldte. Ellers må de betale 150 kroner. Aktiviteten er for alle, uansett funksjonsnivå, alder eller tidligere klatreerfaring. Det er også mulig å buldre, dvs klatre uten tau, for dem som er skeptiske til å ha på en sele. Alle får ta det i sitt eget tempo, støttet av dyktige instruktører og hyggelige meddeltakere.

Vi legger vekt på mestring og trivsel – ikke på konkurranse. Ta gjerne med noe lett å spise og drikke. Medlemmer med diagnose vil bli prioritert dersom det er altfor mange påmeldte. Påmeldingsfrist tirsdagen før hver gang til Julia Lindqvist på email julia.lindqvist@autismeforeningen.no eller 482 91 477. Tusen takk til Trondheim kommune, Stiftelsen Fridheim og Studieforbundet Funkis for økonomisk støtte.

Se video av klatreaktivitet i linken under:
R004_C025_0101K4_001.mp4