Søndagstur til Gurvika

Autismeforeningen i Norge, Telemark Fylkeslag inviterer til bading i bassenget  og vafler i Vaffelstua Søndag 26.mai 2013 kl.13.00-15.00

Hvor: Gurvika er et feriested for funksjonshemmede og deres familier, og ligger i Nevlunghavn i Larvik kommune i Vestfold fylke.

Autismeforeningen i Telemark har bassenget helt for seg selv denne dagen.

Badebassenget

Gurvika har innebygget badebasseng (12,5×8,5 meter) med oppvarmet sjøvann til 34 grader. Dybden varierer fra 1,6 til 0,9 meter. Bassenget er bygget for bevegelseshemmede. I tilknytning til garderobene er det to badstuer.

Sjekk ut nettsiden for mer informasjon: www.gurvika.no

Pris: 30,- for barn og 60,- for voksne i badebassenget. Ledsager gratis. Salg av vafler, saft og kaffe. Det blir loddsalg og trekning av gevinster, så ta gjerne med litt småpenger hvis du vil være med i trekningen.

Viktig: *Husk badebleie til de minste.

* Det er ikke anledning til å ta med husdyr.

* Funksjonshemmede og barn under 15 år må ha ledsager i badebassenget.

Påmelding: Send e-mail til telemark@autismeforeningen.no. Påmeldingsfrist 20.mai 2013.

Spørsmål? Ta kontakt ved å sende en e-post til telemark@autismeforeningen.no

Styret i Telemark Fylkeslag

Logg inn