Sommertreff på Storesand strand

AVLYST PGA DÅRLIG VÆR!!!! Vi møtes kl13, setter oss på en felles plass. Ta med utstyr/mat/drikke osv selv Bli så lenge man vil, komme bort å si hei om man ikke vil sitte med oss :) Er for det sosiale, utvid omkretsen. Er for familier som har et familiemedlem på spekteret, en på spekteret, søsken, pårørende osv :) Alle er velkommen må ikke være medlem. Om du bor i nærheten eller på ferie :) Som en liten gulrot kommer vi med gave til de på spekteret. Vi har kjøpt noen solsikkebånd. Første "mann" til mølla. Er begrenset antall :) Blir å finne en plass ytterst til venstre av stranda :)