Sommerleir for medlemmer på Voss 2024

Autismeforeningen i Norge, Hordaland lokallag inviterer til sommerleir for hele familien!

Dato: 4. – 7. juli

Sted: Voss Vandrarheim (ligger 800m fra Voss togstasjon)

Adresse: Peter Bondes veg 40, 5704 Voss

Ankomst: Torsdag 4. juli Innsjekk åpner klokken 15:00

Avreise: Søndag 7.juli

Påmelding skjer til hordaland@autismeforeningen.no og må inneholde følgende:

• Navn
  • Fødselsdato
  • Telefonnummer
  • Hvem du skal dele rom med
  • Eventuelle allergier

Det er vanskelig å oppgi eksakt egenandel på nåværende tidspunkt.

Prisen vil bli maks kr.1.500,- per person, den kan bli lavere dersom vi får innvilget de midlene vi har søkt på til sommerleir 2024.

• Prisen inkluderer opphold, helpensjon og deltakelse på aktiviteter. Det er bindende påmelding.
  • Prisen inkluderer IKKE reise til og fra Voss, mineralvann, snack og godteri. Dette må medbringes av hver enkelt. Det er muligheter for å kjøpe vann, snack, is og sjokolade i resepsjonen på Vandrarheimen, eller i butikkene i sentrum.

Årets aktiviteter er som følger og man må oppgi hvilke aktiviteter man ønsker å delta på:

• 5/7 10:30 Voss Bowling og lekeland
  • 5/7 Voss kino kl.18:00 (film ikke bestemt i skrivende stund)
  • 6/7 kl.12:00 Sommerleker 2023
  • 6/7 kl.18:00 Vossabadet
  • 7/7 Voss Klatre- og ziplinepark (5 forskjellige grupper fra morgningen av)

Skal man delta på Voss Klatre- og Ziplinepark må man oppgi høyde og alder på alle dere melder på. Vær oppmerksom på at en voksen må følge og klatre sammen med barnet i liten løype når barnet under 5 år og i stor løype når barnet under 12 år.

Det vil bli sosialt samvær på ettermiddag/kveld med brettspill, kort, uteaktiviteter som kubb, ringspill og kos rundt bål for å nevne noe 😊

Dette er en sommerleir hvor alle har ansvar for seg selv, og egne barn. Det vil være styremedlemmer med på leiren, men de har ikke anledning til å følge opp alle.

Til info:

Med en egenandel på kr. 1500,- per person dekker Hordaland lokallag kr. 2/3 av den totalkostnaden på arrangementet. Dere vil motta bekreftelse på plass til sommerleiren 2024 samt betalingsopplysninger i begynnelsen av juni 2024.

Avbestilling etter endt påmeldingsfrist og tildeling av plass:

Fra 1. juni til 19.juni må man betale Kr. 1.000,- per person ved avbestilling

Etter 20. juni må man betale Kr. 4.500,- per person ved avbestilling (den faktiske kostnaden lokallaget må betale pr person).

Program, tildeling av kontaktperson og liste over ting dere burde ha med kommer i god tid før avreise.

Frist for påmelding er 20. mai 2024.

Vi tar forbehold om nok påmeldte deltakere.

Håper vi sees på Voss.

Alle styremedlemmer i Autismeforeningen i Norge, Hordaland lokallag