Sommerbrev

I går 12 juni 2016 hadde vi vår avslutning på Foldvik gård nær Stavern. Vi var i alt 48 med stort og smått og hadde en kjempekoselig dag og avslutning .

Vi ser tilbake på et aktivt halvår med mye kurs og aktivitet. Vi i styret planlegger jevnt over hele året aktiviteter som skal gjennomføres, men vi ønsker oss veldig tilbakemelding fra medlemmene om det er aktiviteter  og kurs som står på ønskelista. Vi har fått noen innspill, men alle lar seg dessverre ikke gjennomføre, både pga menneskelige og økonomiske ressurser, men vi jobber aktivt med å finne aktiviteter og kurs som ønskes.

Vår foreldre/pårørendegruppe har vært avholdt på 1. torsdag i mnd, er det andre dager som passer bedre så send oss en mail om ønske før vi har vårt 1. styremøte den 29 august 2016.

Vårt neste store kurs er for voksne med Asperger, det avholdes lørdag 24.september 2016. Dit kommer bla Stian Orm for å fortelle litt om sitt liv med diagnose.

I skolens ferier vil vi kun være tilgjengelige på mail : vestfold@autismeforeningen.no

Vi ønsker dere alle en riktig god ferie og