Sommeravslutning i klatreparken Høyt og lavt

Vi i Autismeforeningen ønsker å invitere alle våre medlemmer til en sommeravslutning på Høyt og Lavt søndag 25.juni.

Vi ønsker at dette skal være et åpent arrangement, så kjenner dere noen i målgruppen for Autismeforeningen, ta dem gjerne med. Vi håper dere har mulighet til å komme og ha en minnerik dag med Autismeforeningen.

Vi starter kl 12.00 og holder på utover dagen etter eget behov.

Klatreparken har et stort uteområde hvor det er mulig å slappe av litt mellom klatringen. Spisestedet Stallen selger mat og drikke. Mat og drikke er ikke inkludert i prisen.

Ved ankomst får dere utdelt klatreutstyr, så er det opplæring og testløype. Etter at dette er gjennomført er dere klare for klatreløypene. Det er 8 løyper med forskjellig vanskelighetsgrad, så det er en utfordring for alle. Passer for alle, både barn og voksne. Det er også klatrevegger som kan testes ut.

Prisen er delt inn etter høyde på den som klatrer:

Kr 100,- høyde 80-110 cm

Kr 200,- høyde 110-