Nytt kurs med Stian Orm og Jon Løkke 28.oktober

Jon Løkke og Stian Orm

Jon Løkke og Stian Orm frå Autismekonsult

Kurset vi hadde med Stian Orm frå Autismekonsult i vår vart ein stor suksess og trakk fulle hus. Difor er vi veldig glade for at både Stian Orm og Jon Løkke kjem attende til oss med kurs i auditoriet på sentralsjukehuset i Førde fredag 28.oktober.

Nytt kurs/foredrag for fagfolk og pårørande. Psykisk helse hos personar på autismespekteret og endringsarbeid

Kurset vert halde i Auditoriet på Sentralsjukehuset i Førde fredag 28. oktober med tidsramme 09:30-14:30

Litt om kurshaldarane:

Stian Orm har diagnosen barneautisme. Fra å ikke kunne bo hjemme på grunn av sine omfattende atferdsvansker, og å ikke kunne nyttiggjøre seg et ordinært skoletilbud i barndommen, studerer han nå psykologi på Universitetet i Oslo.
Stian Orm kommer for å fortelle om sine opplevelser i møte med hjelpeapparatet og omgivelsene, og hvordan han med hjelp av atferdsanalyse og god, systematisk bistand endte opp med å blant annet kunne forelese og holde kurs. Stian er en meget dyktig foredragsholder og har vunnet priser for sine bidrag til å øke forståelsen av autismespekterdiagnoser.
Jon Arne Løkke er dosent ved Høgskolen i Østfold. Jon har omfattende oversikt over omgivelsenes rolle og var svært delaktig i å hjelpe Stian med å utvikle seg til den han er i dag. Jon kommer, i samarbeid med Stian, til å fortelle om de ulike suksessfaktorene som førte til de omfattende endringene Stian gikk gjennom.

Om sjølve kurset: Psykiske tilleggsvanskar som angst og depresjon, samt utfordrande atferd som ekstrem kravavvisning og utagering, er hyppig forekommande hos personar med autismespektrdiagnosar (ASD). I dette kurset snakkar vi om korleis vi kan forstå psykiske tilleggsvanskar og utfordrande atferd hos personar med ASD og årsakene til desse vanskane. Vidare fokuserer vi på tiltak og behandling basert på metodar som kognitiv atferdsterapi og miljøbehandling.

Program for dagen:

0830 – 0930– registering

0930 -1430 – Stian Orm og Jon Løkke – Psykisk helse hos personar på autismespekteret og endringsarbeid.

1100-1130 –Enkel  lunch

Det vert lagt inn pausar undervegs.

Påmelding til Gunn Sande – guk-sand@online.no  innan søndag 16.oktober

Det er plass til 120 stk i lokalet – så «først-til-mølla» prinsippet gjeld

Kurspris :

Medlemmar i AiN : 50 kr

Ikkje medlemmer i AiN : 450 kr

Påmeldingsavgifta betalar de til kontonr 3705.20 68 259 Autismeforeninga i Sogn og Fjordane  innan 20.oktober.

-gyldig kvittering syner de ved registrering og frammøte

Vel møtt

For styret

Gunn Sande