Kurs 27. september 2019

Så er me klar at med nytt kurs for våre medlemmer i Sogn og Fjordane og deira pårørande. Også i år kjem det til å vere opne og for fagfolk –

I år har vi fått Jon Fauskanger Bjåstad til å halde fordrag for oss gjennom samarbeid med Regionalt fagmiljø for autisme, ADHD, Tourettes syndrom og narkolepsi i Bergen.

Som tidlegare år, blir det i auditoriet i 2. etasjen på Sjukehuset i Førde og me håpar at vi atter ein gong klarar å fylle det. Det er derfor viktig at det melder dykk på så raskt som mogleg sjølv om det er ferietid.

I år skal påmeldinga gå til Gunn Sande på denne adressa guk-sand@online.no . Siste påmeldingsfrist er sett til 15. september.

Også i år vil det vere gratis for medlemmer, mens det kostar 300 per deltakar for fagfolk  og ikkje medlemmer (same som i fjor).

Skulle det vere spørsmål så ta kontakt!

AiN, Vestland fylkeslag

Gunn Sande