Årsmøte

Avstemming full articleAutismeforeningen i Sogn og Fjordane kallar med dette inn til årsmøte

Påmeldingsfrist: 1. februar til guk-sand@online.no

Tid og sted:

Førde Hotell
Laurdag 9. februar 1200-1630

1200-1300   Vi startar opp med bli kjent lunch
1300-1500   Vi får ein fagleg del der vi har invitert Åslaug Karlstad-fylkesleiar i Hordaland Autismerforening  til å informere om følgande tema:

-å være foreldre til barn med diagnose
– overganger
– dialog

1530-1630   Årsmøte

Godkjenning av innkalling
Godkjenning av sakliste
Val av møteleiar
Val av skrivar
Val av to til å skrive under møteboka
Årsmelding
Rekneskap
-informasjon om tippeandel
Val
Evt.
-informasjon om likemannsarbeidet
-medlemmane sine innspel til styret om saker som må jobbast med framover
Styret sitt forslag til aktivitet

Grunna lunchen MÅ vi ha bindande påmelding innan 1 februar  til guk-sand@online.no eller 90527745 (gunn sande)

Saker De vil ha tatt opp i årsmøte må være styret i hende innan 1 februar sendast på mail til guk-sand@online.no

Egenandelen er sett til 200 kroner pr. pers. (innbefatter lunch, miniseminar og årsmøte)

For styret Gunn Sande, fylkessekretær

Vi gjer merksam på at vi er alternativ til tippeandelen og set pris på om du vel oss til å få ta del i overskotet av tippinga di.. meir info på årsmøtet.

Det er også muligheter for overnatting dersom nokon ynskjer det.

Prisar for overnatting:
svar frå Quality Hotel Førde:

Ja vi har avtale med FFO, det innebærer overnatting i enkeltrom inkl frukost kr. 888,- og i dobbeltrom kr. 1.090,-.
Vil og nevne vår flotte SPAavdeling som inneheld, infrarød badstu, boblebad inne og ute, tyrkisk steambadstue og ein flott relaxavdeling med god atmosfære.
Buande gjester kan nytte avdelinga fritt.

De bestiller sjølve overnatting på Førde Hotell og ordnar med betaling sjølve.
telefonnr  578 21 411

Gjer merksam på at overnatting ikkje blir dekka av Autismeforeninga.

-VEL MØTT!-