Pustehullet

Pustehullet er en klubb for mammaer i foreningen. Alle er velkommen. Vi har fortrinnsvis samlinger i hjemmene på vanlige ukekvelder 2-3 ganger i halvåret, så kjernen av de aktive bor i Grenlandsområdet.

Vi går gjerne ut og spiser 1-2 ganger i året og da har vi byttet på utesteder i Skien, Porsgrunn og Langesund. Det har hendt at vi spreller litt lenger av gårde også ! Utvider horisonten tror jeg det heter !

Spennende reisemål som hittil er invadert av pustehull-damene er Bergen !!! og Polen !!!! Mammaer som vanligvis ikke stiller på pustehull-kveldene er selvfølgelig velkommen til å bli med på dette.

Pustehullet ble «åpnet» en septemberkveld i 1996 og interessen har hittil ikke avtatt. Det kan variere fra 5-6 til 16-17 stykker hver gang. Formålet er å bli bedre kjent så det er lettere å dele sorger og gleder med hverandre, hvis en ønsker det. Vi har en lett tone, mye latter og av og til har Aud kles-utsalg. Lett servering er innført da det ikke skal være en byrde å åpne hjemmet sitt. Høres ikke det veldig greit ut da ? – Det er det !

Administrator Åse Kari Abrahamsen kan kontaktes hvis du lurer på noe mer nå.

Ring Tlf. 35 52 92 04