PRIDEPARADE 25. Juni i Oslo. Vil du gå i tog med oss?

Lørdag 25. Juni er det Prideparade i Oslo og det er cirka 30 deltakere fra Autismeforeningen. Informasjon om dagen:

Oppmøte kl. 12 på Platous gate Grønn sone høyre felt. Autismeforeningen har nr 74 i toget. Selve toget starter kl 13, og varer ca 3 timer.

Kontaktperson i AiN er Isabel Bergerseter fra Akershus, og hun er også togleder for AUtismeforeningen på lørdag.

Ta kontakt med henne om du har spørsmål, eller ikke finner frem på tlf 986 55 061

Vi har kjøpt inn Prideflagg, ansiktsmaling og bannere som alle kan bruke. Kle deg som du ønsker, og ta gjerne med egen pynt om du har lyst.