Pappa og medfar kveld i Hønefoss!

Pappakveld for medlemmer på Salt og Pepper i Hønefoss.

Hei alle fedre i Ringerike og omegn.

Endelig var det da en pappa som svingte seg rundt, og fant en dato for en kveld for dere i Hønefoss. Jeg har vært inne på tanken å arrangere selv, men jeg gjør meg dårlig som en far altså. Så derfor er jeg glad for at det var en pappa som kunne fikse en slik kveld. Jeg er sikker på at mødre og fedre har «litt» forskjellig måte å se ting på, og derfor er det greit med en aktivitetsleder som tenker nogenlunde likt med de som melder seg på tenker jeg, hehe. Regner ikke med at det er så mange som er uenig i det.

Så om du er en biologisk pappa, bonuspappa, fosterpappa, adoptivpappa eller medfar så er du hjertelig velkommen til å delta på denne kvelden med andre i samme båt som deg selv.

Kvelden er kun for medlemmer av foreningen, og vi står for all mat du måtte ønske å kose deg med denne kvelden. Det er muligheter for forrett, hovedrett og dessert. Drikke til maten og desserten må man stå for selv.

Dette er en kveld hvor man kan senke skuldrene å kose seg med annnen forelder i samme situasjon som deg selv.

Riktig god fornøyelse, og kos dere masse!

Mvh Gro Iren/leder