Pakker med solsikkebånd

I samarbeid med Autismeforeningen i Norge kan vi i Rogaland lokallag tilby våre medlemmer å kjøpe pakker med solsikkebånd, plastlommer og kort.

Visste du at Autismeforeningen i Norge er en solsikkeorganisasjon? Solsikkeorganisasjoner jobber for tilrettelegging i samfunnet for personer med skjulte funksjonsnedsettelser. Bånd og armbånd med solsikker er kjente symboler for personer som trenger tilrettelegging i flere land, og det begynner å bli anerkjent i Norge også.

På grunn av etterspørsel fra våre medlemmer så har Autismeforeningen i Norge laget pakker med bånd, plastlomme og kort som vi kan tilby medlemmer å kjøpe for kr 25,- per pakke. Det er 4 forskjellige kort å velge mellom. Alle kortene har plass til å skrive navn og kontaktinformasjon på baksiden. På forsiden kan du velge mellom:
– Jeg er autist
– Jeg har autisme
– Jeg har Aspergers syndrom
– Jeg er ledsager

Vi har begrenset antall kort på lager per nå, men ved behov så kan vi bestille inn flere i god tid før sommerferien. Dersom du ønsker å kjøpe pakker, send oss en mail på rogaland@autismeforeningen.no med antall og hvilken tekst du ønsker. Du vil da motta en bekreftelse og betaling kan gjøres på Vipps til nr 921626. Båndene sendes/leveres ut etter betaling er mottatt.